Řada |
Uspořádání |
KPEV |
DRG |
Σ |
Rok výr. |
Výrobce |
Vmax |
P |
T |
|
EB |
B |
1 – 3 |
1914 |
AEG |
65 km/h |
500 k |
34 |
|||
EG |
1 – D – 1 |
501 |
- |
1 |
1912 |
Maffei – SSW |
90 km/h |
900 k |
99/66 |
|
EG |
D |
502 – 508 |
E 70.02-08 |
7 |
1911 – 13 |
Různí* |
50 km/h |
800 k |
66 |
|
EG |
B + B |
511 – 516 |
E 71.11-16 |
6 |
1911 – 15 |
AEG |
50 km/h |
800 k |
64 |
|
EP |
1 – D – 1 |
201 |
- |
1 |
1915 |
Bw Nieder Salzbrunnn |
90 km/h |
900 k |
99/66 |
|
EP |
1 – C – 1 |
202 – 208 |
E 30.02-08 |
7 |
1916 – 21 |
Maffei – Schwartzkopf |
80 km/h |
1170 k |
84/51 |
|
EP |
2 – D – 1 |
235 – 252 |
E 50.35-52 |
28 |
1917 – 24 |
Linke Hofmann – Bergmannn |
90 km/h |
1820 k |
108/65 |
|
EP |
2 – B + B –1 |
209/210 |
E 49.01*-02 |
2 |
1921 |
L.H. – Bergmann |
90 km/h |
1600 k |
110/70 |
|
EP |
B + B |
213 – 219 |
E 42.13-19 |
7 |
1924 |
BMAG – MSW, AEG (15-19) |
|
|
|
|
ES |
1 – C – 1 |
5, 6 |
- |
|
1915 |
|
|
|
|
|
ES |
1 – C – 1 |
9, 11, 12, |
E 01.09-18 |
11 |
1914 – 18 |
BMAG, Maffei – SSW |
110 km/h |
1200 k |
84/50 |
|
EG |
C + C |
551/552
až |
E 90.51-60 |
10 |
1920 – 21 |
Humbolt – BBC |
50 km/h |
1160 k |
99 |
|
EG |
B + B + B |
538a,b,c až |
E 91.38-49 |
12 |
1915 – 21 |
L.H. – Siemens |
50 km/h |
875 k |
103 |
|
EG |
Co + Co |
571 – 579 |
E 92.71-79 |
9 |
1923 |
L.H. –
Siemens |
45 km/h |
1090 k |
99 |
|
EG |
C + C |
581 – 606 |
26 |
1924 – 29 |
AEG |
|
|
|
||
ET |
3 + 1B + 3 |
831/832 až 841/842 |
ET 87.01-05* |
6 |
1914 – 15 |
L.H. – AEG |
70 km/h |
500 k |
112/32 |
|
ET |
A-1 + 1-A |
1001–1004 |
ET 88.01-04 |
4 |
1913 |
L.H. – SSW |
65 km/h |
500 k |
61/30 |
Ve sloupci „Řada“ znamená první písmeno „E“ samozřejmě elektrický pohon, druhé pak druh traťové služby: S – Schnellzug, rychlíková, P – Personen, pro osobní vlaky, G – Güter, nákladní, T – Triebwagen, motorový vůz a B uvádělo řídící vozidlo Elektrické lokomotivy a vozy byly u KPEV označeny touto řadou a pak prakticky pouze inventárním číslem, kde první číslice znamenala opět typ, tedy 0 (nepsala se) rychlíkový stroj, 2josobní, 5,6 nákladní a 8 motorový vůz.. Ve druhém sloupci je uvedeno uspořádání náprav, ve třetím evidenční číslo KPEV, ve čtvrtém pozdější řada včetně evidenčního čísla u DRG, v pátém Σ počet vyrobených kusů řady. Předposlední sloupec P udává výkon lokomotivy v koních a poslední T celkovou/adhezní hmotnost stroje v tunách.
Jak je patrné, byly elektrické lokomotivy převzaté od KPEV u DRG přeznačeny s použitím posledních dvou inventárních „pruských“ číslic, kromě dvojdílných strojů (E 49 a E 905), jelikož u KPEV měl každý díl své označení, naproti tomu u DRG se inventárně jednalo o jediný stroj.
*) Vozy ET 831/832 – 841/842 za svého života nesly , obdobně jako řada ET 1001 – 1004, celkem čtyři různá označení: v roce 1923 byly přeznačeny na řadu ET 501 – 506, v roce 1930 na elT 10.01 – 10.06 a v roce 1940 naposledy na ET 87.01 – 05, v té době byl totiž již vůz elT 10.02 zrušen po nehodě. U lokomotiv EG 502 – 508 (E 70.02 – 08) jsou výrobci uvedeni v textu. U lokomotivy EP 209/210 je uvedeno pouze fiktivní označení DRG, lokomotiva byla vyřazena ještě před přeznačením, viz text. Význam dalších sloupců je jistě zřejmý i bez vysvětlivek.