Označení DRB před r 1940: elT |
ET 87.01–06 10.01 – 10.06
|
ET 88.01–04 10.07 – 10.10 |
ET 89.01–11 10.11 – 10.21 |
ET 51.01–04 17.01 – 17.04 |
ET 25.01-27
18.01 –
18.27 |
ET 31.01 – 13 13.01 – 13.13 |
ET 51.11-14 17.05 – 17.08 |
Usp.
náprav |
B´1 |
(A1)(1A) |
(1A)(A1) |
Bo´Bo´ |
Bo´2´+2´Bo |
Bo´2´ + Bo´2´ + Bo´2´ |
Bo´Bo´ |
Třída |
PwPost3i |
C4 |
BC4iü |
BCPw4i |
BC4iü/ Cpw4iütr |
BC4ü/BC4ü/ CpwPost4ütr |
BCPwPost 4itr |
Max.
rychlost |
70 km/h |
65 km/h |
65 km/h |
90 km/h |
120 km/h |
120 km/h |
90 km/h |
Hod.
výkon |
500 kW |
468 kW |
468 kW |
812 kW |
920 kW |
1650 kW |
924 kW |
Trvalý
výkon |
376 kW |
360 kW |
360 kW |
664 kW |
840 kW |
1460 kW |
804 kW |
Služ.
hmot. t |
44,9 |
61,5 |
70,0 |
59,6 |
90,2 |
145,1 |
56,6 |
Adh.
hmot. t |
30,5 |
30,8 |
36,5 |
59,6 |
55,2 |
73,0 |
56,6 |
Dél.
přes nár. |
45520 mm |
17060 mm |
21900 mm |
20300 mm |
43625 mm |
68840 mm |
22440 mm |
Do
provozu |
1914 |
1920 |
1926 |
1934 |
1935 |
1936/37 |
1939 |
Vyř.
poslední |
1959 |
1959 |
1959 |
na ET 65 |
reko |
na ET 32 |
vál. ztráta |
Vozy řad ET 25 a ET 31 jezdily před rokem 1945 i v jiných depech
v Německu, jejich přesná dislokace ve slezských depech je uvedena v textu.