tabulka 6 – elektrické motorové vozy jezdící ve Slezsku

Označení DRB

před r 1940: elT

ET 87.01–06 10.01 – 10.06 

ET 88.01–04 10.07 – 10.10

ET 89.01–11 10.11 – 10.21

ET 51.01–04 17.01 – 17.04

ET 25.01-27    18.01 – 18.27

ET 31.01 – 13 13.01 – 13.13

ET 51.11-14 17.05 – 17.08

Usp. náprav

B´1

(A1)(1A)

(1A)(A1)

Bo´Bo´

Bo´2´+2´Bo

Bo´2´ + Bo´2´ + Bo´2´

Bo´Bo´

Třída

PwPost3i

C4

BC4iü

BCPw4i

BC4iü/           Cpw4iütr

BC4ü/BC4ü/ CpwPost4ütr

BCPwPost 4itr

Max. rychlost

70 km/h

65 km/h

65 km/h

90 km/h

120 km/h

120 km/h

90 km/h

Hod. výkon

500 kW

468 kW

468 kW

812 kW

920 kW

1650 kW

924 kW

Trvalý výkon

376 kW

360 kW

360 kW

664 kW

840 kW

1460 kW

804 kW

Služ. hmot. t

44,9

61,5

70,0

59,6

90,2

145,1

56,6

Adh. hmot. t

30,5

30,8

36,5

59,6

55,2

73,0

56,6

Dél.  přes nár.

45520 mm

17060 mm

21900 mm

20300 mm

43625 mm

68840 mm

22440 mm

Do provozu

1914

1920

1926

1934

1935

1936/37

1939

Vyř. poslední

1959

1959

1959

na ET 65

reko

na ET 32

vál. ztráta

 

               Vozy řad ET 25 a ET 31 jezdily před rokem 1945 i v jiných depech v Německu, jejich přesná dislokace ve slezských depech je uvedena v textu.