Řada DB/DR |
DRB |
KPEV |
Současné umístění |
Výrobce/rok výroby |
Výr. č. |
SŽD |
117.113 |
E 17.113 |
|
Neustadt-Weinstrasse |
AEG 1928 |
3983 |
|
(150.042) |
E 50.42 |
EP 242 |
DM Drážďany |
LHW/B 1924 |
1163/269 |
|
(195.002) |
E 95.02 |
|
Halle P |
AEG 1927 |
3009/3010 |
|
(171.013) |
E 71.13 |
EG 513 |
DM Norimberk |
AEG 1914 |
1577 |
|
(171.019) |
E 71.19 |
EG 519 |
Regensburg |
AEG 1921 |
1583 |
|
(171.028) |
E 71.28 |
EG 528 |
Berlin Anhalter Bf. |
AEG 1922 |
1667 |
|
(171.030) |
E 71.30 |
EG 530 |
DM Drážďany |
AEG 1921 |
1592 |
|
191.099 |
E 91.99 |
EG 599 |
Augsburg |
AEG 1929 |
2696 |
|
191.100 |
E 91.100 |
EG 600 |
Norimberk |
AEG 1929 |
2697 |
|
244.045 |
E 44.045 |
|
Chemnitz-Kilbersdorf |
KM/SSW 1936 |
15548/3098 |
|
244.046 |
E 44.046 |
|
Leipzig Hbf West |
KM/SSW 1936 |
15549/3099 |
|
244.049 |
E 44.049 |
|
Reichenbach (Vogtl.) |
KM/SSW 1936 |
15552/2102 |
|
244.127 |
E 44.127 |
|
Rbf. Leipzig-Wahren |
Henschel/SSW 1942 |
26112 |
|
254.059 |
E 94.059 |
|
Chemnitz-Kilbersdorf |
AEG 1942 |
5338 |
TEL 94-059 |
254.066 |
E 94.066 |
|
Hermeskeil |
AEG 1942 |
5410 |
TEL 94-066 |
254.110 |
E 94.110 |
|
Jüterbog |
AEG 1943 |
5735 |
TEL 94-110 |
254.153 |
E 94.153 |
|
Zeitz |
AEG 1944 |
5860 |
TEL 94-153 |
425.115 |
ET 25.015a |
elT 18.01a |
Haltingen |
Esslingen/BBC 1935 |
18906 |
|
425.415 |
ET 25.015b |
elT 18.01b |
Haltingen |
Esslingen/BBC 1935 |
18907 |
|
425.119 |
ET 25.019a |
elT 18.05a |
Haltingen |
Esslingen/BBC 1935 |
18914 |
|
425.419 |
ET 25.019b |
elT 18.05b |
Haltingen |
Esslingen/BBC 1935 |
18915 |
|
432.201 |
ET 32.201a |
elT 13.10c |
Mnichov-Neuabing |
LHW/BBC 1936 |
|
|
432.501 |
ET 32.201b |
elT 13.05c |
Mnichov-Neuabing |
LHW/BBC 1936 |
|
|
Ve sloupci řada DB/DR je uvedeno poslední označení lokomotivy buď u DB (na prvním místě číslice 1) či u DR (na prvním místě číslice 2), u elektrických vozů (vše DB) je na prvním místě číslice 4. U lokomotiv Ei50.42, E 95.02 a řady E 71 je uvedeno pouze fiktivní označení, tyto stroje se v pravidelném provozu přeznačení nedočkaly. Ve druhém sloupci je označení DRB a ve třetím případné u pruských KPEV; u elektrických vozů jde o původní označení DRG do roku 1940. V posledním sloupci je uvedeno označení lokomotiv E 94, pod jakým jezdily v SSSR na rozchodu 1524 mm. Zkratky výrobců: LHW – Linke-Hofmann, B – Bergmann, KM – Krauss-Maffei, SSW – Siemens-Schuckert-Werke. Kurzívou jsou vyznačena vozidla, která ve Slezsku nejezdila, jsou zde uvedena pouze jako připomínka zde jezdících nedochovaných vozidel těchto řad.